تورهای نوروز96

تورهای نوروز96

تورهای نوروز96

تورهای نوروز96

معرفی هتل های کیش

هتل دیدار کیش

هتل دیدار از جمله هتل های خوب کیش می باشد.این هتل در مرکز شهر در منطقه بومی نشین کیش واقع شده است.مسافران تور کیش هتل ترنج مهر 96 می توانند برای رفتن به مراکز خرید و تفریحی کیش از سرویس های موجود در هتل استفاده کنند.فاصله ی هتل دیدار تا ساحل و مسجد جامع کیش فاصله کمی دارد.فضای دلنشین و آرام هتل دیدار خاطره خوشی را برای میهمانان هتل به ارمغان خواهد گذاشت.

هتل دیدار کیش

هتل دیدار کیش

 

 


هتل قاصدک کیش

هتل قاصدک از هتل های تک ستاره جزیره زیبای کیش می باشد.هتل قاصدک،هتلی مقرون به صرفه و از لحاظ دسترسی به ساحل 20 دقیقه فاصله دارد.نرخ مناسب و امکانات رفاهی مناسب هتل قاصدک،مورد توجه بسیاری از گردشگران تور کیش هتل ترنج آبان 96 قرار دارد.فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی کیش تنها 8 دقیقه فاصله دارد.اینترنت رایگان،تهویه هوای مناسب،کافی شاپ،رستوران،نمازخانه،تلوزیون،صندوف امانات،سیستک اطفای حریق و ... از جمله امکانات هتل قاصدک می باشد.

هتل قاصدک کیش

هتل قاصدک کیش


هتل فرشتگان کیش

برای آن دسته از مسافران کیش که به دنبال هتلی مناسب با قیمتی مناسب هستند،هتل فرشتگان گزینه ی مناسبی خواهد بود.در این هتل آرامش خاصی برقرار است و این موضوع برای کسانی که به دنبال مکانی آرام می گردند مناسب است.فاصله هتل تا پلاژ بانوان و آقایان 7 دقیقه با ماشین می باشد.اینترنت رایگان،اتاق بازی کودکان،خدمات نگهداری از کودکان،تخفیف ویژه مراکز تفریحی،سالن بیلیارد،ترانسفر فرودگاهی،سرویس رفت و آمد به بازار و رستوران با طبخ غذاهای با کیفیت تنها بخشی از تسهیلات هتل فرشتگان برای گردشگران تور کیش هتل ترنج آذر 96 می باشد.

هتل فرشتگان کیش

هتل فرشتگان کیش

هتل فرشتگان کیش

 


هتل آپارتمان شباویز کیش

هتل آپارتمان شباویز واقع در جنوب شرقی کیش در ابتدای جاده جهان آماده میزبانی از تمامی گردشگران تور کیش می باشد. هتل شباویز از 92 اتاق دو تخته و پنج تخته تشکیل شده است.داشتن فضای سبز،فاصله 5 دقیقه ای هتل با ساحل،استقبال فرودگاهی،صبحانه رایگان،ارائه خدمات مطلوب به همراه قیمتی مناسب از ویژگی های خوب این هتل می باشد.

هتل آپارتمان شباویز کیش

هتل آپارتمان شباویز کیش

هتل آپارتمان شباویز کیش


هتل شایلی کیش

از جمله هتل های 3 ستاره خوب کیش که در سال 1394بازسازی شده،هتل شایلی واقع در بلوار دریا با ارائه خدمات مطلوب میزبان تمامی مسافران تور کیش می باشد.این هتل نزدیک مرکز شهر و تنها 10 دقیقه با فرودگاه فاصله دارد.این هتل با امکاناتی چون:سرو نوشیدنی های سرد و گرم،طبخ غذاهای ایرانی و بین المللی،ترانسفر رایگان فرودگاه،ینترنت پرسرعت رایگان،خدمات خشکشویی و دیگر خدمات رفاهی و تفریحی به صورت شبانه روزی در اختیار گردشگران تور کیش می باشد.

هتل شایلی کیش

هتل شایلی کیش

هتل شایلی کیش

هتل های کیش

هتل آپارتمان سالار کیش

هتل آپارتمان سالار جزو هتل های 2 ستاره کیش محسوب می شود.این هتل آپارتمان با قیمتی مناسب و امکاناتی مطلوب آماده ی میزبانی از گردشگران تور کیش می باشد.میهمان هتل به علت نزدیکی به مرکز خرید ونوس و اسکله تفریحی کیش به طور قطع اوقات خوشی را سپری خواهند کرد.رستوران،سوئیت های 2 نفره و خانوادگی،اینترنت رایگان،کافی شاپ،رستوران با طبخ غذاهای با کیفیت،نمازخانه،کولر گازی و سرویس شستشوی لباس از جمله امکانات موجود در هتل آپارتمان سالار می باشد.

هتل آپارتمان سالار کیش

هتل آپارتمان سالار کیش


هتل ستاره کیش

از جمله هتل هایی که با قیمتی مناسب امکانات مطلوبی را در اختیار مسافران تور کیش قرار می دهد،هتل ستاره واقع در حد فاصل میدان داریوش می باشد.این هتل دو ستاره با ترانسفر رایگان اقامت را برای میهمانان خود آسان نموده است.از جاذبه های گردشگری کیش،پارک آهوان می باشد که در نزدیکی هتل واقع شده است.آلاچیق های متعدد،کافه رستوران؛اینترنت رایگان،کافی شاپ،سرو نوشیدنی های طبیعی،فضای سبز،سیستم گرمایشی و سرمایشی از جمله امکانات ارائه شده درر هتل ستاره می باشد.

هتل ستاره کیش

هتل ستاره کیش


هتل آسیا کیش

از جمله هتل های تک ستاره برتر کیش می توان به هتل آسیا اشاره کرد.این هتل با داشتن اتاق های تمیز و مرتب اقامت دلنشینی را برای میهمانان خود بوجود آورده است.مسافران تور کیش در کنار امکاناتی چون: رستوران،کافی شاپ،حمام اختصاصی،فضای سبز،امکان کرایه دوچرخه،سیسیتم اطفای حریق،خدمات شستشوی لباس و اینترنت می توانند اقامتی مقرون به صرفه و ارزانی را داشته باشند.

هتل آسیا کیش

هتل آسیا کیش


هتل خاتم کیش

گردشگران تور کیش برای گذراندن اقامتی با قیمت مناسب می توانند به هتل خاتم کیش واقع در خیابان میرمهنا بلوار خاتم الانبیاء مراجعه کنند.این هتل تک ستاره دارای 28 باب اتاق های یک تخته و دو تخته می باشد.فاصله هتل تا فرودگاه کیش تنها 10 دقیقه فاصله دارد.میهمانان هتل برای خرید سوغاتی می توانند به بازار عرب ها که در نزدیکی هتل واقع شده بروند.فضای سبز،سیستم اطفاء حریق،ماهواره،پارکینگ رایگان،اینترنت پرسرعت،صندوق امانات،کافی شاپ و.... از جمله امکانات رفاهی موجود در هتل خاتمکیش می باشد.

هتل خاتم کیش


برج میکا کیش

از جمله مدرن ترین برج های مسکونی کیش می توان به برج میکا اشاره کرد.این برج در فاصله 50 متری دریا قرار دارد.برج میکا دارای 650 متر مربع فضای سبز،107 واحد در 15 طبقه به طور قطع میزبان مطلوبی برای گردشگران تور کیش خواهد بود.سالن ورزشی و استخر در طبقه پانزدهم برج قرار گرفته شده است.این برج مسکونی با معماری و دکوراسیونی منحصر بفرد در کنار امکانات رفاهی مناسب آکاده پذیرایی از مسافران تور کیش می باشد.

برج میکا کیش

برج میکا کیش

هتل الیت کیش

 

هتل الیت کیش

هتل الیت تور کیش شهریور 96 یکی از هتل های 2 ستاره و لوکس کیش می باشد. این هتل در نزدیکی ساحل قرار گرفته و با ساختن رستوران شیشه ای بر روی آب مشتریان زیادی را در تور کیش نوروز 97 جذب خود کرده است. 

امکانات هتل شامل:

امکانات هتل الیت برای مسافران تور کیش شامل رستوران، سرویس دهی خوب پرسنل تور کیش شهریور 96 ، اینترنت وای فای رایگان و... می باشد.

 

  هتل الیت کیش

تصویر هتل الیت کیش

هتل الیت کیش

تصویر هتل الیت کیش

هتل برج های طلایی کیش

 

هتل برج های طلایی کیش

هتل برج های طلایی کیش در نوار ساحلی جزیره زیبای تور کیش نوروز 97 ساخته شده و بین میدان مرجان و پارس قرار گرفته است. مساحتهتل برج های طلایی کیش 15350 متر مربع می باشد. 

امکانات هتل شامل:

امکانات هتل برج های طلایی تور کیش شهریور 96 شامل سونا و جکوزی، سالن بدن سازی و ایروبیک، سالن بیلیارد، رستوران و کافی شاپ، سوپر مارکت، مهد کودک، خدمات عمومی نظیر بانک، آژانس هواپیمایی، تاکسی سرویس، سالن اجتماعات و همایش، لابی مرکزی با طراحی خاص، برق اضطراری در تور کیش نوروز 97 و سیستم اطفای حریق، آب شیرین کن، سیستم سرمایش  Spilet Unit به طور مستقل، دوربین مداربسته و آنتن مرکزی، دو استخر روباز در طبقه آخر مشرف به دریا و یک استخر سرپوشیده در طبقه  منفی یک و... برای مسافران تور کیش شهریور 96 می باشد.

 

  هتل برج های طلایی کیش

تصویر هتل برج های طلایی کیش

هتل برج های طلایی کیش

تصویر هتل برج های طلایی کیش

هتل برج های طلایی کیش

تصویر هتل برج های طلایی کیش

هتل شایلی کیش

 

هتل شایلی کیش

هتل شایلی تور کیش نوروز 97 هتلی 3 ستاره است و در نزدیکی دریا، در سال ۱۳۸۵ افتتاح گردید و در سال ۱۳۹۴ آخرین بازسازی این مجموعه انجام شده است. این هتل دارای ۴۰ واحد با ظرفیت ۸۷ تخت می باشد که در ۲ طبقه بدون آسانسور بنا گردیده است.هتل شایلی تور کیش شهریور 96 با پرسنلی مجرب و آموزش دیده آماده پذیرایی و خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد.

امکانات هتل شامل:

امکانات هتل شایلی برای مسافران تور کیش شهریور 96 شامل رستوران،امکانات رفاهی و بهداشتی اتاقها، زمین بازی، شستشو و نظافت، خرید بلیط، سیستم حفاظتی و... در تور کیش نوروز 97 می باشد.

 

هتل شایلی کیش 

تصویر هتل شایلی کیش

هتل شایلی کیش 

تصویر هتل شایلی کیش